DIY benodigdheden.

Hey,

Ik kan jullie wel allemaal leuk DIY’s laten zien maar je heb spullen nodig om een DIY te maken natuurlijk. Het meest wat ik laat zien heb je vast wel ergens liggen.Hier laat ik zien wat handig is om te hebben.

Tekenpotloden, altijd handig. >had ik al

IMG_20140816_150026

Tijdschriften, je kan er plaatjes uit knippen en inspiratie uit halen. >supermarkt

IMG_20140816_145720

Een schaar! Natuurlijk heb je die ook nodig, dit is onmisbaar! >action

IMG_20140816_150124

Gekleurd papier, ook handig voor schoolprojecten en het ziet er gewoon leuk uit. >action

IMG_20140816_150838

Lijm, deze lijm lijk heel erg op mod podge (een bekende lijm uit Amerika) maar komt gewoon van de action. Het is wit van kleur maar droog transparant op. Heel handig!! >action

IMG_20140816_145931

Sterk lijm, deze lijm is voor alle oppervlakken zoals de verpakking het al zegt. Het is een goeie lijm die ik iedereen aanraad. >action

IMG_20140816_145832

Dit zijn voor mij de basis pullen die je zou moeten hebben als je lekker creatief bezig wilt zijn. Nu laat ik de optionele spullen zien, die de fines and thoughts aan je DIY geven.

Zelf plakkende steentjes, waarom zelf plakkend? Omdat dat je een heleboel lijm gedoe bezorgt! (rijmt ook nog eens ;D) Deze steentjes kan je overal plakken en dat ziet er meteen leuker uit. >allen twee van de action

IMG_20140816_151358IMG_20140816_151348

Kant, dit is zo mooi als je het op schriftjes/notities boekjes lijmt! Ziet er meteen chic maar ook schattig uit!

IMG_20140816_151319

Kijk hoe leuk dit er uit ziet met dat kant! >zelf gemaakt

IMG_20140816_150959

Washi tape, zoals je het hier boven ziet super cute! Het is zo makkelijk om te gebruiken en ik zou wel mijn hele kamer willen beplakken. >action

IMG_20140816_150927

Laatste maar niet het minst; Glitter lijm, dit is lijm die met glitter is vermengt, dit gebruik je niet als een gewone lijm. Ik heb het er bijvoorbeeld een kistje mee ‘gelijmd’ en wauw ben er helemaal gek op! >action

IMG_20140816_151413

Dit zijn de spullen dit is je aan raad om te hebben als je ook DIY’s wilt maken. (Bijna) alles komt van de action heb ik net opgemerkt haha maar dat maakt juist niets uit! De action heeft zulke leuk spulletjes voor een betaalbare prijs.Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad! Dit is mijn eerste artikel en ik vond het heel leuk om te maken, er komen volgende week 2 artikelen. Daar kijk ik nu al naar uit!

Xxx

Geef een reactie

