DIY- lekkere broodjes

Heey,

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn favorieten broodje klaar maak. Dit eet ik bijna altijd als ik van school kom, het zo lekker en als je honger heb dan heb je aan 3 van zulke broodjes genoeg. En ja dit is ook een Do-It-Yourself.

Wat heb je nodig?

  • broodjes (ik gebruik er 4)
  • boter
  • salami, kipfilet of kaas dat is ook heel lekker
  • pan
  • olie

IMG_20140828_145055

Smeer je broodjes met boter als je niet lekker vindt dan hoeft dat niet. Leg dan je beslag op je broodje, rol je broodje.
Je broodje zal weer op gaan zegmaar. Neem dan even een prikkertje en steek die der door heen.

Als je dat heb gedaan dan pak je een pan en daar doe je olie in. Ze die pan op het vuur en wacht tot dat de olie heet is. Let nu alle je opgerolde broodjes in de pan en wacht tot ze goud bruin bakken.

IMG_20140828_145828

Ondertussen doe ik yoghurt met stukjes appel en honing in een kommetje en roer dat door. Dit is ook super lekker voor in de ochtend.

Als je broodjes klaar zijn leg je ze op een boord en dan kan ze lekker op eten.

IMG_20140828_151052

 

Dit zijn de broodjes geworden.

 

IMG_20140828_151057

Dat is de yoghurt met stukjes appel. MMmmm

Dit is echt een aanrader voor als je trek heb! Het vult je buik na 2 rol broodjes.

Als je dit ook maakt stuur dan een foto naar mij instagram! Ik heb dat laatst aan gemaakt mijn naam op insta is gewoon nldiy.

Tot zondag Xxx

 

 

Geef een reactie

