DIY foto’s challenge!

Heey,

Vandaag heb ik een leuke artikel voor jullie! Ik doe mijn zelf bedachten challenge: DIY foto’s challenge. Ik zoek paar plaatjes van DIY’s op internet en probeer ze na te maken. Het lijkt mij echt heel leuk om te kijken of het makkelijk is, of ik het ook kan maken.

De diy’s die ik ga maken:

zemmer

 

Deze lijkt niet zo makkelijk, ik hoop dat dit gaat lukken want het ziet er echt heel leuk uit.

t

 

Dit is echt een hele leuke! Ik heb boekenleggers nodig voor school dus dit lijkt mij super handig en leuk om te maken.

 

large

 

Super mooi en simpel. Dit zal vast mooi in mijn kamer staan ;). Ik hou van bloemen en kleur!

 

 

zemmerjone

Wauw ik weet niet hoe ik die vlinders kan makken. Knippen in onbegonnen werk. Misschien vind ik wel een vlinder uitsnijder iets. (Ik weet niet hoe dat heet)

pe

 

Kijk dit zou wel makkelijk zijn! Ik denk dat ze het bij de action wel hebben. Als jij het weet zeg het dan in de reacties.

In totaal 4 plaatjes. Ik probeer ze alle 4 te maken en laat het aan jullie zien. Om geen 4 diy’s in een keer op mijn blog te zetten doe ik er 2 donderdag en 2 zondag.

Ben je benieuwt hoe deze diy’s worden, kijk dan donderdag en zondag op mijn blog.

Tot donderdag! Ik kan nu al niet wachten!!

Xxxx

Geef een reactie

