DIY foto’s challenge #1

Heey,

Als je mijn vorige artikel heb gelezen dan weet je dat ik een eigen challenge heb  bedacht. Ik heb 4 foto’s op internet op gezocht en ga ze alle 4 na maken. 2 laat ik vandaag zien en 2 diy’s zondag.

Ik heb deze 2 diy’s na gemaakt met een eigen draai er aan.

zemmerjonezemmer

En dit is mijn creatie er van. Een ding moet ik er bij vertellen die eerste plaatje is heel anders ge worden omdat ik geen vlinder uitsnijder vond. Ik had toen een hartjes uitsnijden gekocht dacht ik maar het was een stempel. OMG zo dom -_-‘ ik kon het ook niet terug brengen.

IMG_20140902_181142IMG_20140904_153617

 

 

De eerste lijkt er niet eens een beetje op maat toch is hij wel heel mooi geworden al zeg ik het zelf. Daar in het midden heb ik het open ge laten omdat ik daar een foto van mij en mijn vriendin had geplakt want ze is vandaag jarig, en ik heb haar dit cadeau gedaan.

De tweede diy was echt heel moeilijk te maken! Ja had zo veel papier nodig, het was veel plak en knip werk. Vind het naar mij menig geen leuke diy. Je kan beter zo een map bij de action kopen vind ik. Tenzij je papier te veel heb en alles wilt op maken aan deze diy…..

Hier wat meer foto’s.

 

IMG_20140904_153610

 

De binnenkant.

 

 

IMG_20140902_162613

 

 

Voor die diy met hartjestepels heb ik dit gebruikt. Een schilderspaneel. De naam zegt het al het is om op te schilderen, maar ik heb het hier voor gebruikt. Ik moet echt meer van deze schilderspanelen hebben! Het is zo handig en het formaat is gewoon perfect. En het aller leukste is dat het maar 1 euro kost.

IMG_20140902_162654IMG_20140902_162713

Deze stempels zijn van de Hema en zijn heel makkelijk te gebruiken.      Ze zijn 2,50 ik vind dat persoonlijk niet zo goed koop, maar wel betaalbaar.

Ik had hele goeie hoop dat die hartjes diy zou lukken, zo is die ook leuk.

Zondag de 2de deel van DIY foto’s challenge! Ik hoop dat alles zo word zo als ik het in mijn hoofd heb haha.

Dan zie ik jullie Zondag!

P.S ik heb hele leuke diy’s op komst dus hou me site in de gate!

Xxxx

Geef een reactie

