DIY- Plantje in een doosje.

Heey,

Ik zal vandaag de DIY foto’s Challenge #2 doen maar omdat een DIY verkeert was gegaan heb ik het uitgesteld tot donderdag.

Maar vandaag het ik een andere ook hele leuke DIY voor jullie! Ik kan het niet uitleggen je moet het maar zien.
IMG_20140904_152821

Wat heb je nodig?

  • Een doosje
  • Blaadjes/bloemetjes
  • verf
  • Lijm

Als aller eerst moet je de blaadjes en bloemetjes uitdrogen zijn. Je pak een A4 vel en legt je blaatjes er op. Daarna leg je nog een A4 vel er boven op. Dan als laatst een stapel dikke boeken of iets anders dat heel zwaar is.                                                                                                                        Ik heb mijn school boeken gebruik want ja die zijn ook heel zwaar! Laat dat 5 uur of het liefst een hele nacht zo zitten.

Ondertussen kan je veder met het doosje. Ik wou dat de kleuren van de bladeren er uit zouden springen dus ik koos om het doosje zwart te verven. Wit zou ook heel goed kunnen maar ik vond dat toch mindere leuk.                                                                                                                     Na dat je je doosje in de kleur naar wens heb geverfd laat je dat of drogen.

IMG_20140903_163809

 

Mijn moeder had een ketting bij de Kruidvat gekocht. Het zat in dit doosje. Ik dacht hier moet ik gewoon wat mee doen 😀

IMG_20140903_192211

 

Ik heb de blaadjes ongeveer 5/6 uur onder de stapel boeken gelaten, daarna heb ik die boeken er af gehaald en dan hou je blaadjes en bloemetjes over die plat zijn, zo zijn ze makkelijk te gebruiken.

Nu ga je kijken hoe je alles wilt gaan plakken, een beetje passen en meten en dan kom je wel op iets moois uit. Ik heb uiteindelijk dit gemaakt.

Zo nu kan je beginne met plakken. Het is best moeilijk om het te plakken omdat het natuurlijk geen papier is. Maar met goeie lijm kom je best ver.

vnkl3175_1

 

Ik heb deze lijm stic van Bison gebruikt. Hij is echt heel goed en het beleef allemaal goed plakken.

IMG_20140904_145611

 

De voor kan van het doosje heb ik versiert met washi tape om het wat op te vrolijken. Gewoon heel simpel maar wel heel leuk.

Snapshot_20140907_3

Voldoende week donderdag komt dus die challenge #2 die word zo leuk! Tot dan!!

Xxx

Geef een reactie

