DIY FOTO’S CHALLENGE #2

Heey,

Vandaag is het tijd voor DIY foto’s challenge #2 !!

Ik heb diy’s op internet gevonden en ik zou ze dan na maken met een eigen draai er aan.

Deze diy’s heb ik soort van na gemaakt.

larget

 

We beginnen bij de letter. Ik wou een letter van karton uitsnijden maar het lukte de helen tijd niet. Dus ik heb toen een rondje uit gesneden en toen maar bedacht wat ik zou willen maken. Toen kwam ik uit op een jingjang teken. De helft zwart en de helft met bladeren van bomen en bloemen. Dit is het eind resultaat geworden. IMG_20140907_143301

Ik vind het zelf heel origineel en leuk! Wel moeilijk werken met bladeren, ze worden bruin van kleur al je er teveel lijm op doet. Dit is echt heel anders dan het plaatje, maar ik ben er heel erg blij mee!

Nu de boeken leggers. Ik heb er maar 1 gemaakt omdat ik er geen 3 of 4 nodig heb. Ik vind het zonden van het papier want ik gebruik er toch maar 1.

SAMSUNG

Dit is de boeken legger geworden. Ik heb het al een monter gemaakt en soort van vampier. Ik ben der helemaal gek op WauW.

Dat was dan de DIY’S foto’s challenge #2 ik ga vaker deze challenge doen. Ik vond het echt heel leuk om het na te maken. Bij sommige DIY’S heb ik echt compleet iets anders gedaan. Maar dat is juist leuk.

Zondag heb ik een simpele diy voor jullie maar zeker niet minder leuk! Dan zie ik jullie dan.

Xxx

Geef een reactie

